13.1.14

Aeg maha.. reisides!

Tegelikult olen ma enne ja pärast USAs käiku veel reisinud. Ja mitte vähe. Tõsi - hea meelega reisiks ma rohkemgi.

USA meenutusi lugedes mõtlesin, et miks mitte igast reisist midagi meeldejäävat üles kirjutada.. Nii hea on lugeda meenutusi, detaile, mida hiljem ei mäleta. Reisikulg, emotsioonid, mõtted, ideed reisilt kustuvad mälus ning alles jääb vaid mälestus, teadmine - jah, seal ma käisin! Kuid mida ma nägin, tundsin, õppisin?

Ja reisida - see ei tähenda väljuda Eesti piiiridest. Ka siin, pisikeses Eestis saab hästi reisida! Uusi avastamist väärt kohti on palju! Või miks ka mitte tagasi pöörduda sinna, kus meeldis ning kust pärinevad head mälestused. 

Seega panen siia kirja reisimõtted, -ideed, -mälestused, mida endaga alati kaasas tahan kanda. Kas või selleks, et saaksin siia alati tagasi tulla ning üha uuesti ja uuesti läbi elada erinevaid reisikogemusi! 


No comments:

Post a Comment