6.4.11

Inglite linn

Möödunud nädalavahetus möödus mul Los Angeleses. Võiks öelda, et see oli üks mu parimaid nädalavahetusi emotsioonide ning kogemuste osas. Nägin nii palju ilusat, huvitavat, uskumatut, kogesin sedasama ning imelised asjad juhtusid!

Alustame algusest...
Sõitsin LA-sse rongiga San Diegost, õigemini Solana Beach-lt, mis on San Diego kesklinnast väljaspool, põhjas, ookeani ääres. Pilet maksis 25 taala ning rong sõitis veidi üle 2h. Sõit piki ookeani kallast oli super ilus. Reis hakkas juba väga meeldivalt - tutvusin rongijaamas kohaliku tüdruku - Alyssaga - kellega meil jutt väga klappis nii et terve reisi LA-sse (mis möödus eriti kiirelt) jutustasime ja rääkisime maast ja ilmast. Vahetasime telefoninumbreid ning suhtleme ka Facebookis, et täitsa võimalik, et saame kokku. Ta kutsus mind pühapäeval enda juurde külla, et Solana Beachiga lähemalt tutvuda, ringi käia ja kõlab hästi! :) Tõesti tore tüdruk oli ning rääkis juba, et tahab kindlasti Eestisse tulla! ;)

Seega, reis hakkas hästi ning kui LA-sse jõudsin oli ilm super. 30 kraadi. Sõna otseses mõttes. Palavus!!! Päike paistis rõõmsalt ning mul oli ka tuju hea. Linn oli ilus. Jalutasin.

Hotell:

Hotelli jõudsin lihtsalt ning siis võtsin ette rännaku Hollywoodi. Võtsin Chinese Theatre ees pileti tuuribussile - Starline Tours. See oli võrratu! Sõita Hollywoodis, Beverly Hillsis, näha kõiki neid kohti, kus üks või teine kuulsus on teinud seda või kolmandat. Näha OMA silmaga kõike seda, mida me muidu näeme TV, interneti või ajakirjanduse vahendusel. Oehh. Uskumatu. Olla päriselt siin - Hollywoodis. Kus kõik tähed ning suured filmid, sündmused on sündinud. Mõnus. :)

Beverly Hillsi trademark, õigustega kaitstud!

Kõige kallim ostutänav, taamal hotell, kus filmiti "Pretty Woman".

Isegi parkimismaja märgid on Beverly Hills trademarki kujundusega ;)

Tüüpiline Beverly Hillsi tänav ning Hollywood Hills (koht kus kõik kuulsused elavad!)

Hall of Fame (neid tähti oli seal metsikult, mõlemal pool tänavat ja parajalt 100 meetrit mõlemas suunas vist..):

Kas tulevad tuttavad trepid ette? Kusjuures, seal hakati just filmima ning kümmekond minutit hiljem pandi kogu Hollywood blvd kinni!

Järgmine päev käisin Universal Studios, õigemini teemapargis. Jällegi USKUMATU! Veetsin seal terve päeva. Enim meeldis mulle tuur telgitagustesse - võtteplatsid, eriefektid, kuidas midagi filmitakse ning mismoodi asjad toimuvad. Jällegi - uskumatu oli kõike näha, kus ning mismoodi üks või teine asi filmiti. Näiteks Apollo 13 filmis, kus nad kuul käisid - oli kuumaastik sealsamas stuudiotevahelisel asfaldil filmitud :D Erinevad stseenid "tormisel merel", "kaljude vahel" on tegelikult tehtud tiigis, sinine ekraan taustaks või väikeste mudelkaljude ning -laevadega :) Enamjaolt ei liiguta sealt võtteplatsilt kuhugi! Kogu film tehakse sealsamas ning eriefektidega jääb mulje, nagu oleks palju vaeva nähtud ning kaugele rännatud... Huvitav on ka see, et võtteplatse kasutatakse mitmekordselt: need dekoreeritakse vastavalt filmile, muusika ning inimeste, pisidetailidega antakse edasi õhustik ja võtteplats ongi valmis!

Jep, suurlinnavaade filmitakse siin:

Tavalised Ameerika majad ja tänavad (tundub tõeline, kas pole? tegelikult on see ainult fassaad ning ehitusmaterjal ei erine papist just väga palju):

Sattusime tuurile, kui samal ajal filmiti C.S.I. uusi osasid. Mingi tegevus toimub!

Grinchi mmmmagusate majade võtteplats oli ka sealsamas!

Kõrval kohe aga motell ning väike näitemäng "Psühho"-st:

Eraldi oli suur võtteplats, kus filmitakse aga enamus katastrooffilmidest, lennuõnnetustest. Killuke sellest siia:

Tegelikult võiks kogu sellest Universal Studios päevast eraldi postituse kirjutada, sest seal oli tõesti palju näha! Lisaks tuurile olid pargis ju ka erinevad atraktsioonid: House of Horrors (see oli tõesti hirmus!), etendused treenitud loomadega, kuidas tehakse erinevaid efekte, erinevad 3D ning 4D filmid (jutu järgi käisime maailma suurimas 4D kinos - King Kongi külastamas), sõit läbi Jurrasic Park radade, mille lõpus oli kõrge lend vette (jah! olin läbimärg!), samuti Muumia filmi radadel peadpööritava ameerika mägedega sisetingimustes, Simpsonitest tuntud Krustylandi ameerika mägede 3D sõit ja mida kõike veel... Aga kui ma praegu kõik ära räägin, mida ma siis tagasitulles teile räägin ning fotodelt näitan? :) Seega proovisin siia kiirelt ning ülevaatlikult kirja panna, mis seal siis oli. Ja kokkuvõttes - VÄGEV oli! Läheks veel ;)

Üks peamisi põhjuseid, miks LA-sse sel nädalavahetusel üldse sõidsin oli ju tantsufestival World of Dance Tour - http://www.worldofdancetour.com/. Hotelligi võtsin selle lähedale, st Los Angelese konverentsikeskuse lähedale. Üritus oli vägev! Rahvast oli murdu. Järjekord oli vist oma 500 meetrit pikk ning ootasin vist 2 tundi, aga oli väärt. Kogu Kalifornia ning ehk ka kogu USA tantsijate koorekiht oli kohal: erinevad suured tantsugrupid, kes võistlesid, America's Best Dance Crew, America's Got Talent osavõtjad, Black Eyed Peasi Taboo ning apl.de.ap olid kohal ja kes kõik veel! SUPER! Tantsijate tase oli võrratult kõrge ning hea. Kui Eestis oleks sellised kõvad tantsijad ning koreograafid, oleks asi küll maailma tipus. Sest jah - üritusel esinesid ju maailma tipud. Super.

Kogu üritus oli suunatud tänavatantsule - oli peamine lava, kus toimus võistlus (võistlusgruppide vahele esinesid teised grupid, tantsijad ning lauljad) ning oli eraldi bboying battle field, kus selgitati ka bboy meister, lisaks xbox mängu lava, kus pidid tantsuliigutusi järgi tegema ning eraldi mitu koridori "moetänavat" ehk müüdi erinevat nänni - t-särke, mütse, pükse ja muid aksessuaare. Üritus kestis kogu päeva, emotsioonid olid laes, kõik elasid kaasa ja huhh - mõnus :))

Breikarid erinevas vanuses:

Pealava, ülihea Team Millenia:

Ühesõnaga oli tantsufestival super, andis mulle palju ideid ning mõtteid!

Pühapäevaks ei olnud mul suuri plaane tehtud, soovisin NBA mängule minna, kuid piletitega ei näkanud (välja müüdud või väga kallid). Aga - kuna olin inglite linnas, pidin ju ka mõne ingliga kokku saama! Minu õnneingliks oli Norman, kes täiesti ootamatult vahetult enne NBA mängu (olin just aega surnuks löömas Staples keskuse ehk LA Lakersi koduväljaku ees), minu juurde tuli ja ütles, et ta sõber hüppas alt ära, ehk tahan mängu vaatama tulla. Ei suutnud uskuda oma kõrvu!

Seega - sain osaliseks NBA mängust, millele pileteid saada oli pea et võimatu ning uskuge mind - need on hirmkallid! Kõige parem oli muidugi see, et Normanil oli üle pilet VIP looži. Olin vist terve mänguaja täiesti hämmeldunud, ei suutnud uskuda ka, et istun VIP loožis ja vaatan LA Lakersi mängu Denver Nuggetsiga! VIP loožis sai süüa, juua, magusat, näksimist ja lõputult - nii palju kui tahan! Ning mitte midagi ei pidanud maksa. See oli mu õnnepäev! Ausalt - selliseid asju juhtub ainult filmides või kui, siis ainult üks kord elus. Tõenäosus, et saan sellise juhuse osaliseks on ju ma ei tea - üks mitmest miljonist?! Et just mina olin seal Los Angeleses, spordikeskuse ees sel hetkel ning et Norman minu poole pöördus ja mulle seda pakkus. Oehh - päike paistis sel päeval ikka tõesti minu peale. Ja kummaline... kuidas võhivõõras inimene, kellega veedad koos ainult paar tundi oma elust võib jätta sellise jälje, mulje, kogemuse, mida mäletad terve oma elu.. :) Asi ei ole ka ainult rahalises väärtuses (üks pilet võis vabalt maksta 600-900 taala), vaid just selles kogemuses ning sündmuste juhuslikkuses. Kes oleks teadnud?!

Normaniga VIP loožis:

Süüa sai (soe söök nende kandikute all :P):

Ning mugavalt istuda ning mängu vaadata!

Seega kokkuvõttes: mul oli üks vägev nädalavahetus! Siia blogisse sain tegelikult vist kirja ainult murdosa sellest kõigest, mis oli, aga nagu ülal ütlesin - midagi peab ju jääma ka selleks korraks kui tagasi tulen! ;) Muide - mul on juba 1000 pildi ning kuu aega olen siin veel, seega tuleb neid veel :D Kindlasti sorteerin ära ning soovijatele näitan nii palju kui nad jaksavad vaadata, aga uskuge mind - kõige parem oleks, kui tuleksite ise siia ning näeksite-kogekside seda ise! Once in a lifetime experience!!

1 comment:

1. vaimustus! mõni päev on lihtsalt hea päev:)