4.3.11

Shopping vol. 1

Selle nelja päeva jooksul siin pole ma suutnud oma nõrkusele vastu panna. Jah. Ostsin kaks kotti. Ühe juba esmaspäeval tegelikult, teise täna. Ning jah. Ostsin ära kauaigatsetu - Guessi koti. Ja hea hinnaga ka veel!

Uskumatu, kui soodsad need hinnad siin outlet poodides ikka on. Kõik on vähemalt 50% all ja rohkemgi. Proovisin, vaatasin lisaks kottidele veel erinevaid jakke ja ühe über ilusa leidsin (Betty Johnson), aga kahjuks ei olnud minu suurust :(( XS jäi liiga kitsaks, M suureks. S-i kuskilt ei leidnud. Ilus oli, kehasse, elevandiluu-kaamelikarva, efektsed krooked ees ning muidu maksab 200 taala, seal oli aga hinnaga $49.90. Noh, kindlasti satun veel sarnastesse poodidesse, ehk siis leian ka oma suuruse või veel ilusamagi!

Aga nood outletid on ikka hiigelsuured! Nendes kahes, kus seni olen käinud (Ross oli ühe nimi ja teise nimi ei jäänud meelde, sest see oli nii pikk ja lohisev :D Stiilis: Tule Osta Soodsaima Hinnaga), pole ma kõiki osakondi suutnudki läbi käia. Aga õnneks tean, et mul aega on :)

Siiski lisaks outlettidele tahaks ilusates, õigetes poodides ka käia. Oii, avastamismaad on mul siin palju. Ja shopata võiks ma siin vist lõputult... oehh. Nii. Pean end kokku võtma :P Viimase kolme kuu enda tagasihoidmine ei tohi nüüd korraga välja pursata. Tasa ja targu!

Aga kotid on küll ilusad. Kas pole? :) Paremal Guessi suurem kott (kuhu mahub läpakas ja kõik muu vajalik träni sisse) - $60.21 koos maksudega (tegelik hind $128+tax), vasakul Kathy Van Zeeland ilusake punane üleõla pikema rihmaga kott - 21.89 taala koos maksudega (tegelik hind $79.00+tax). (((muide, kõikidele toodetele, k.a. söögile pannakse siin kohalik maks otsa. Seega hinnasilt ei näitagi alati tegelikku summat, mis pead välja käima :))))


See on kõigest vol 1. Järgmine sihtmärk - kingad!

No comments:

Post a Comment